Retourneren

RMA Leidraad (Return of Material Authorisation)

Als je een artikel wilt retourneren verzoeken wij je onderstaande procedure te volgen, zodat wij snel en efficiënt je reclamatie en/of reparatie af kunnen handelen.

Let op: Een retourzending met RMA formulier (inclusief RMA nummer) bespoedigt de afhandeling.

RMA procedure:

  1. Vul het retour formulier compleet in (vraag deze aan via e-mail (support@batterijkopen.nl) of telefonisch (+31) (0)88-5008420. Nadat je dit formulier compleet hebt ingevuld en ondertekend, kan je dit per e-mail versturen naar support@batterijkopen.nl
  2. Je ontvangt binnen 2 werkdagen het formulier van ons retour met daarop een geldig RMA nummer.
  3. Tot slot dien je een kopie van het retour gezonden retour formulier, voorzien van RMA nummer en een kopie factuur met de retourzending mee te sturen.


RMA voorwaarden


Verpakking en verzending

  • Artikelen welke geretourneerd worden voor creditering (bijv. foutieve levering) dienen onbeschadigd en in de originele verpakking gestuurd te worden. Gebruik extra verpakking voor uw retourzending. Schade veroorzaakt door ondeugdelijke verpakking kan leiden tot het vervallen van de garantie.
  • Zendingen die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn, zullen NIET geaccepteerd worden door Batterijkopen.nl.
  • Retouren dienen gestuurd te worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het Ticket ID. Gelieve uw zending te sturen aan het volgende adres:

  • Batterijkopen.nl, Arnoudstraat 22, 2182 DZ Hillegom


Crediteringsvoorwaarden

  • Het Ticket ID dat u van Batterijkopen.nl heeft ontvangen is slechts geldig voor de geretourneerde artikelen en resulteert niet automatisch in een creditfactuur.
  • Indien er sprake is van een foutieve bestelling, kunnen wij 100% van het aankoopbedrag alleen crediteren als u de goederen binnen 10 werkdagen na ontvangst retourneert aan Batterijkopen.nl. Bij retournering tussen 10 werkdagen en 3 maanden crediteren wij 90% van uw aankoopbedrag.
  • Het minimum credit bedrag moet hoger zijn dan €12,50. Door u gemaakte verzendkosten worden niet gecrediteerd tenzij u daar recht op heeft.
  • Het product moet binnen de garantie vallen, anders kan het niet gecrediteerd worden.
  • Artikelen die speciaal voor u gemaakt zijn, kunnen niet worden gecrediteerd bij foutieve bestelling. In dat geval hebben wij u daarvan reeds op de hoogte gebracht op onze opdrachtbevestiging.

Testen en reparatie

  • Indien artikelen door Batterijkopen.nl getest moeten worden en wij, na zorgvuldig onderzoek, de door u opgegeven fout niet hebben kunnen constateren, sturen wij de batterijen naar u terug. In dat geval zullen verzendkosten aan u in rekening gebracht worden.
  • Als wij een defect constateren, zullen wij dit eerst proberen te repareren. Indien dit niet mogelijk is, zullen wij het artikel vervangen. De garantie zal in beide gevallen onveranderd blijven met een minimum van 3 maanden.


Opmerking: Onze garantie kan niet als testperiode worden beschouwd.

Alle rechten voorbehouden. Alle prijzen en specificaties zijn onder voorbehoud. Afbeeldingen van producten kunnen afwijken van de werkelijkheid. Op al onze aanbiedingen en leveringen zijn onze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden van toepassing. Typefouten alsmede prijswijzigingen uitdrukkelijk voorbehouden.

 


Even geduld...